Natuurlijk

kennis met

onze school

Ons gebouw en schoolplein

Welkom bij onze school, gelegen in een prachtige bosrijke omgeving. Ons schoolgebouw straalt een warme sfeer uit, omringd door de rustgevende geluiden van de natuur.

Binnen vind je inspirerende klaslokalen die zijn ingericht om leren en ontdekken te stimuleren. Er is ruimte voor creativiteit en samenwerking, met knusse leeshoekjes en plekken voor praktische experimenten. Daarnaast hebben we een technieklokaal waar leerlingen hun vaardigheden kunnen ontwikkelen en de wereld van technologie kunnen verkennen.

Onze gangen nodigen uit tot ontmoetingen en gesprekken. Hier kun je met vrienden ideeën uitwisselen en samenwerken aan projecten. En voor onze jongste leerlingen hebben we een speelzaal waar ze zich kunnen uitleven en hun stappen in de wereld van leren en spelen kunnen zetten.

Buiten hebben we ruimte om te spelen en te bewegen. Avontuurlijke speeltoestellen en picknickplekken onder de bomen zorgen voor gezelligheid en vermaak. Soms geven we lessen buiten, om de natuur nog beter te ervaren. Wij geloven dat een speelse omgeving het beste in kinderen naar boven haalt. Hier kunnen ze leren, groeien en hun nieuwsgierigheid volgen. Samen creëren we een plek waar elke dag een nieuw avontuur is.

Welkom bij onze school, waar we samen leren en ontdekken in de directe omgeving van de natuur!